9 feb. 2014

Helgen

Det är skönt att vara ledig, men dock smyger det fram lite jobbläsning, nu en studie om Reflektion i förskolan. Alltid blir jag lite klokare, hoppas jag. 


För ca två v sen gick jag o min man med i en vinprovar"klubb" via nätet. 12 flaskor vin och fri hemkörning. Lät ju bra så vi anmälde oss och i fredags kom lådan. På lördag kväll öppnade vi en flaska: Lions Rock , och det var spännande. Kanske inget jag skulle köpa igen, smaken var lite sträv och inte så god eftersmak, så tur det var bara en av den och fler andra kvar. 

Simträning, inte jag men K har prövat och börjat. Sitter med och tittar eller passar på att gå på stan under tiden. 

Ja och lite snöskottning, bastu, lite chips, melodifestival, powerwalk i källaren, te och goda middagar. 

Laddar för en ny arbetsvecka med nya utmaningar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar